Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

WE HAVE SUPERPOWERS !



Εκείνες  οι δυναμικές εργάτριες στης Κλωστουφαντουργίας στις 8 Μαρτίου του 1857 στις Η.Π.Α διαμαρτυρήθηκαν και απαίτησαν τα δικαιώματα τους ,ως αποτέλεσμα της νίκης τους ο εορτασμό της σαν σήμερα .Η Οδύσσεια κάποιων γυναικών σε αυτό τον πλανήτη του 21 αιώνα που διανύουμε συνεχίζεται...


        Σε κάποιες χώρες όπως η  Ινδία ,η Κένυα και η Αίγυπτος υπάρχουν γυναίκες  όπου χάνονται από εκτρώσεις πριν καν γεννηθούν,δεν έχουν την ευκαιρία να πάνε σχολείο,υπόκεινται σε κλειτοριδεκτομή,δολοφονούνται από τα χέρια συντρόφων τους,αντιμετωπίζουν την βία,την διάκριση ,τους πρόωρους γάμους,την πορνεία,την σεξουαλική εκμετάλλευση .




Η Ημέρα της γυναίκας αποτελεί την συνειδητοποίηση για τον καθοριστικό ρόλο που έχει στην κοινωνία μας.Εκείνη γεννάει,εκείνη ανατρέφει,εκείνη κρύβεται πίσω απο έναν πετυχημένο άνδρα,εκείνη υπομένει,εκείνη προσπαθεί πάνω απ'ολα να είναι ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!


  
Προσωπικά νιώθω τυχερή που έχω γεννηθεί γυναίκα και κάθε φορά δεν διστάζω να υπερασπιστώ τον εαυτό μου και το φύλο μας σε οποιαδήποτε ρατσιστικό ή είδος βίας που υπόκειται.Κατά την γνώμη μου όλες οι γυναίκες πρέπει να γιορτάζουμε κάθε μέρα κι όχι μόνο σήμερα ! Να σεβόμαστε τον εαυτό μας απαιτώντας σεβασμό από τους άλλους.



Γι'αυτό Χρόνια πολλά στην μαμά μου,στην αδερφή μου,στη γιαγιά μου στην ξαδέρφη μου,στην θεία μου,στην κολλητή μου που κάθε μέρα δίνουν τον δικό τους αγώνα στον άδικο μας κόσμο.


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ!

WE ARE  WONDERWOMEN!

                                                         


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου