Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

My Best October Products

Γεια σας κορίτσια!

Σε αυτό το post θα σας παρουσιάσω τα αγαπημένα μου προιόντα καθαρισμού για τον μήνα Οκτώβριο.

Είναι η πρώτη φορά που θα κάνω αυτό το post,εμπνευσμένη απο τις Ελληνίδες και άλλες ξένες blogger που παρακολουθώ,θέλοντας να σας δείξω κι εγώ ποια προιόντα χρησιμοποιώ και έχω μείνει ευχαριστημένη!



1.Είναι πολύ σημαντικό μετά από το καθημερινό μας βάψιμο να  καθαρίζουμε σωστά το πρόσωπό μας!Εγώ χρησιμοποιώ το γαλάκτωμα καθαρισμού της Nivea visage(5,68 euro) και το toner από την Garnier(3,40euro)





2.Eπειδή έχω λιπαρή επιδερμίδα και παλαιότερα ακμή,κατά καιρούς εμφανίζονται κάποια σπυράκια. Ετσι χρησιμοποιώ την Ιndoxyl Gel (17,60 euro)το βράδυ και περιμένω να κάνει τα θαύματά της!Και όντως είναι μαγική!Κι όπως λέει κι ο δερματολόγος μου τα λιπαρά δέρματα τείνουν ''σπάνε'' πιο δύσκολα και να κάνουνε ρυτίδες από τα κανονικά.Γι'αυτό κορίτσια μου μην στεναχωριέστε!






3)Επειδή δίνω πολύ μεγάλη προσοχή στην φροντίδα του προσώπου μου χρησιμοποιώ ένα ήπιο καθαριστικό για λιπαρές επιδερμίδες της Castalia (15,5 euro)





4)Επίσης χρησιμοποιώ ένα σαπούνι που υπεραγαπώ..είναι ένα εξυγιαντικό σαπούνι από την Oriflame με οργανικό τειόδεντρο και δεντρολίβανο Pure nature (2 euro).Είναι πολύ καλό γιατί μειώνει τις ατέλειες και τις κοκκινίλες που μας δημιουργεί η ακμή.Mυρίζει και υπέροχα!



5)Ολες σίγουρα θα γνωρίζουμε ότι τα λιπαρά δέρματα θέλουν 2 φορές την εβδομάδα κάνουμε μάσκα με πράσινη άργιλο .Γι'αυτό συνιστώ αυτή της apivita (4.30 euro)



6)Επίσης χρησιμοποίησα την μάσκα με άργιλο και εκχυλίσματα κολλιτσίδας.Την είχε σε προσφορά η oriflame και έτσι την αγόρασα για να την δοκιμάσω.Στην αρχή με έτσουξε λίγο αλλά το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό.Αν και άλλες bloggers δεν ένιωσαν τσούξιμο...δεν ξέρω ίσως είναι στα δέρματα.




7)Και επειδή δεν χρειάζεται μόνο το πρόσωπό μας περιποίηση μετά από το ντους μας χρησιμοποιούμε πάντα κρέμα σώματος .Δεν ξέρω αν έχετε ακουστά την εταιρεία Echo είναι μια ελληνική εταιρεία με οικολογικά προιόντα..εχω να πω ότι και η κρέμα σώματος με βασιλικό πολτό(3,40 εuro) μυρίζει υπέροχα αλλά και η μάσκα μαλλιών με πορτοκάλι που έχω χρησιμοποιήσει δεν ''βαραίνει'' τα μαλλιά.




8)Για σούπερ ενυδάτωση μόλις κάνετε το ντους σας απλώστε κατευθείαν πάνω στο δέρμα σας το Johnson's baby oil(3,40euro)και μετά σκουπιστείτε.





9) Κι ας μην ξεχνάμε τα μαλλιά μας,που σχεδόν καθημερινά ταλαιπωρούνται απο το πιστολάκι,ή απο τις ισιωτικές.Τι κι αν βάζουμε τις conditioner μας και τις μάσκες τα μαλλιά θέλουν και το σπρευ κατά της θερμότητας.Eγώ χρησιμοποιώ ένα  από την εταιρεία Avon ψεκάζοντας όλο σχεδόν το μαλλί και κάνω ένα ελαφρύ μασάζ,πριν βάλω πιστολάκι ή την ισιωτική μου.




 Αυτά είναι τα προιόντα που θα χρησιμοποιήσω για τον μήνα Οκτώβριο..θα προσπαθήσω να γράφω για κάθε μήνα ότι νέο προιόν δοκιμάζω καθώς και να γράψω και για ένα πόστ για τα καλλυντικά που χρησιμοποιώ!...


φιλάκια...
 by -V-







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου